Emphasis – אמפסיס – פרסום, דפוס, בניית אתרים, אשדוד,
  • ראשי
  • אודות
  • בניית אתרים
  • כתבות והמלצות
    • אתר, ואתר מקצועי – כלי הכרחי לעסק שלך!
    • מיתוג עסקי – מהו?
    • פרסומת? לא רק עיצוב!
    • קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם
    • המלצות
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • בניית אתרים
  • כתבות והמלצות
    • אתר, ואתר מקצועי – כלי הכרחי לעסק שלך!
    • מיתוג עסקי – מהו?
    • פרסומת? לא רק עיצוב!
    • קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם
    • המלצות
  • צור קשר
Emphasis – אמפסיס – פרסום, דפוס, בניית אתרים, אשדוד,
  • ראשי
  • אודות
  • בניית אתרים
  • כתבות והמלצות
    • אתר, ואתר מקצועי – כלי הכרחי לעסק שלך!
    • מיתוג עסקי – מהו?
    • פרסומת? לא רק עיצוב!
    • קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם
    • המלצות
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • בניית אתרים
  • כתבות והמלצות
    • אתר, ואתר מקצועי – כלי הכרחי לעסק שלך!
    • מיתוג עסקי – מהו?
    • פרסומת? לא רק עיצוב!
    • קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם
    • המלצות
  • צור קשר
4

קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם!
עיצוב גרפי ל- WEB

 

כל עסק או יותר נכון כל בעל עסק חושב בין היתר על קידום העסק ועל איך להגיע ליותר ויותר לקוחות פוטנצייאלים,
לא מעט משאבים ומחשבות מוקדשים למהלכים אלו, אנו יודעים מניסיון שלא תמיד לבסוף בעל העסק מרוצה מתוצאות הקידום עליו חלם,

ישנם המון שיטות וכלי קידום, במאמר זה ניגע בנושא חשיבות הויזואל באתר ובאינטרנט בכלל.

 

אנו רוצים לספר לכם דבר חשוב! לרוב כשיודעים לקראת מה הולכים ומבינים את התהליכים, אחוזי ההחמצה פחותים במקרה הפחות טוב, במקרה היותר טוב אותם אחוזים לא קיימים כלל.
בכתבה זו ננסה לתת כמה טיפים על שלושה מרכיבים שעסק כזה או אחר חייב להשים עליהם דגש ולהבין את אופי תכונתם.
קידום
כשאנו אומרים קידום אנו חייבים למקד את עצמנו. זהו משפט מאוד רחב שמלא באופציות ומסלולים.
דבר ראשון – קידום, כפשוטו זהו תהליך שמקדם, תהליך שמטרתו לתת במה למוצר/שירות אבל אנו צריכים לשאול את עצמנו כמה שאלות עיקריות שאמורות לנווט אותנו בתהליך: לשם מה אנו רוצים לקדם? מה יתרום לנו הקידום? איך אנו רוצים לקדם? איפה לקדם? ובפני מי לקדם?
אנו מוכרחים לשבת ולהקדיש מחשבה לא מבוטלת על עיקרי השאלות – "מי שמחדד טוב את הגרזן יותר קל יהיה לו לחטוב את העצים"
בתום שאלות אלו נשים לב שתהליכים חיוניים ממוקדים לנו יותר ומצד שני מהלכים שאינם חשובים מצטמצמים לנו
אינטרנט
כלי העצום הזה שנקרא אינטרנט מלא וגדוש בתוכן ותוכן טוב, פעמים רבות גם כשהתוכן הוא מאוד חזק לא תמיד הוא עובד והסיבה היא שצריכים גם להגיש אותו לצופה בצורה ברורה
יפה ומושכת, המון מודעות עוברות סיעור מוחות לא פשוט כדי לדעת בדיוק איך להקפיץ את הגולש שיצפה במודעה ויתרה מזו שיבין את המסר החד שרוצים להעביר לו ולגרום לו לרכוש את המוצר/שירות שמציעים לו.
לכן! מחשבה גם כאן הכרחית מאוד, היכן המודעה פוגשת את הלקוח? מה גודלה של המודעה? כמה זמן ומה התזמון שהיא מוצגת מולו? מה צבעי הסביבה שבה הוא נחשף למודעה?
אתרים
לאחרונה עניין האתרים הפך לעניין מאוד תצוגתי, בוני האתרים נותנים דגש מאוד מרכזי על עניין הויזואל.
ובצדק! אדם הרוצה למכור בית, רכב או כל דבר שהוא יודע בוודאות שעניין התצוגה שתפגוש את הלקוח מאוד תשפיע על החלטתו אם לקנות או לא, הדבר דיי מובן לו שאם הרכב שאותו הוא מציג יהיה מאובק ומלא אשפה ואת המושבים תעטוף שכבת כתמים ואבק, ושריטות יקשטו את דלתותיו קרוב לוודאי שרכישה לא תיהיה פה,
כדאי ואפילו חייב לחשב את צעדיו של הגולש באתר, מה יותר יעניין אותו לראות? איזו צורת הגשה תמשוך אותו יותר? מה התמונות והאלמנטים יגרמו לו לחשוב? וכן הלאה, (למאמר מורחב בנושא חווית המשתמש לחצו)
שתפו
שתפו
פורסם ב: כתבות והמלצות
« הקודם
הבא »

תגובה אחת

  1. עידן 28/10/2017 בשעה 21:19

    אחלה מאמר, נותן קו חשיבה הכרחי,
    תודה

השארת תגובה

ביטול

לכל שאלה אנחנו כאן בשבילך!

קישורים

  • דף הבית
  • אודות
  • כתבות והמלצות
  • ביקורות באתר B144
  • צור קשר

מאמרים והמלצות

מיתוג עסקי | אמפסיס - emphasis

מיתוג עסקי – מהו?

מהו מיתוג עסקי מוצלח? לא כולם יודעים

קרא עוד +

אתר, ואתר מקצועי – כלי הכרחי לעסק שלך!

אתר, ואתר מקצועי – כלי הכרחי לעסק

קרא עוד +

פרסומת? לא רק עיצוב!

פרסומת? לא רק עיצוב! נכון! יש לכם

קרא עוד +
עיצוב גרפי WEB

קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם

קידום, אינטרנט, אתרים – מה שבניהם!עיצוב גרפי

קרא עוד +

האתר נבנה ע"י: אמפסיס - EMPHASIS

כל הזכויות שמורות: לאמפסיס - פרסום ואתרים

כיתבו לנו
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס